挪威人的

2020年9月

S0908 / FL

Nye 雷竞技appFluke ii910 akustisk presisjonskamera检测器elektriske utladninger

救援队tryggere og kan lokalisere luft-, gas - og vakuumlekkasjer med større sensiitet。

Nye 雷竞技appFluke™ii910 akustisk presisjonskamera kan på unikt vis detektere korona- og delutladninger fra trygg avstand på inntil 120米。团队kan jobbe trygt, minimere faren for brann og bidra til å redusere strømbrudd。雷竞技appFluke™ii910 har også større sensitivitet med hensyn til lekkasjedeteksjon i trykkluft-, gas - og真空系统,og dette reduserer nedetid som kan koste opp til 1000欧元每分钟。

香草芦丁纳- ingen opl æring nødvendig

探测,电光电光,光光,光光,光光,光光。Det håndholdte kameraet gjør at brukerne raskt - og visuelt - kan lokalisere feil fra trygg avstand og登记数据用于senere分析。Selv små lekkasjer med lavt trykk eller lav tetthet er nå enkle å detektere。鲁棒ii910直观betjening gjør在ingen oppler æring er nødvendig - det er enkelt både å lære og bruke。Med det ukompliserte og intuitive grensesnittet kan teknikere isolere lekkasjers lydfrekvens og filtrere ut bakgrunnsstøy, selv i omgivelser Med svært mye støy。

视觉检测仪器

Det håndholdte kamerahuset til 雷竞技appFluke ii910 er robust og har en 7”LCD-berøringsskjerm der Det legges et SoundMap™over et fotografi for rask identifikasjon av utladninger eller lekkasjer med frekvenser mellom 2 og 100 kHz。Matrisen av integrte mikrofoner konverterer超测信号器til synlige bilder på den bakgrunnsbelyste berøringsskjermen。注册数据kan overføres direcrekte en PC通过en integrert USB-C-kontakt。Herfra kan dataene lastes opp til rapporteringsplattformen机器学习PDQ模式™。黛特维尔gi等我的viktig innblikk i delutladninger, inkludert鉴定av delutladningstyer。Ii910 kan ta opp videoklipp på opp til 5分钟,og batteriet har en levetid på minst 6定时器。

Merverdi表示生产,producksjon表示生产

雷竞技appFlukes nyskapende SoundSight™-teknologi gjør det nå enkelt å lokalisere korona- og delutladninger。对于høyspentteknikere som jobber med krafgenerering og -overføring og med høyspentutstyr i industrien, gir Flu雷竞技appke ii910 mer sofistikert deteksjon enn standard ultralydinstrumenter, samtidig som du får bildefunksjonaliteten til dyrere UV-kameraer。测量员,测量员,少女视觉测量员,测量员,测量员。Teknikere på produksjonssteder kan isolere lekkasjers lydfrekvens og filtrere ut bakgrunnsstøy, selv i omgivelser med svært mye støy。Teknikere innen industrivedlikehold kan identifisere lekkasjer fra trygg avstand betraktelig raskere enn med tradisjonelle diagnostics stikkmetoder, selv når driften går for full。

Hvis du vil ha mer informasjon om nye 雷竞技appFluke ii910 akustisk presisjonskamera, kan du gå tilwww.雷竞技appfluke.no

Hvis du vil ha mer informasjon om alle 雷竞技appfluke - producer, kan du gå til www.fluke.no。

-荡妇-

Om侥雷竞技app幸
雷竞技app雷电竞app下载官方版Fluke Corporation ble etablert i 1948 og er verdensledende innen kompakte, profesjonelle elektroniske测试仪器og programvare for måling og tilstandsovervåking。雷竞技appFlukes kunder er teknikere, ingeniører, elektrikere, vedlikeholdsansvarlige og måleteknikere som安装器,feilsøker og vedlikeholder industrii -, elektro- og elektronikkutstyr samt kalibreringsprosesser。